Bio!

 
Hobbit del 2 :D 
Igen. Var på den innan nyår med Anton och grabbarna också. Men denna gång med P :) Den var så bra att jag gärna ser den igen. Men nu börjar snart penga kassan tryta, så det blir inga fler gånger på den filmen på ett tag iaf.
 
Har ni sätt ettan och tyckt att den är bra och nu är osäker på om tvåan är bra, jag säger bara DAGS ATT GÅ OCH SE DEN. Den är bra, men den är lite som andra Sagan om ringen, en promenad mot slutet av historien. Men den bara måste ses. Å helst på bio :D
 
Nu är det dags för mig att krypa upp i sängen och läsa en bok. Blir antingen. Beautiful Creatures, De utvalda del 2 eller Clockwork Angel, inte bestämt mig än. Kan helt klart bli någon helt annan också, men det märks Natti natt massa kramar.
 
Ps. promenad både till och från stan idag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0