Bloggutmaning 365 #47

Dagens fråga: 5 bästa sakerna du vunnit
 
Som jag tidigare sagt har jag svårt att komma på vad jag vunnit för tävlingar. Vad jag vet har jag inte vunnit. Eller jo en sak jag har vunnit. Och kommit tvåa å trea har jag nog gjort någon gång. Nämner de jag minns.
 
1. Jag vann ett pris på en lottning en gång. Det var Lucia natta i Ljusdalskommun och det var så att alla som var medlem på en ungdomsgård fick komma om man gick i 7:an eller uppåt (vet inte den övre gränsen). Men jag gick i nian och ville åka dit så jag fick det. Jag var den enda från Ramsjös ungdomsgård som kom dit och de lottade ut vinster till en från varje ungdomsgård i kommunen (det finns iaf 4 eller fler ungdomsgårdar i kommunen). Och då jag var den enda så vann jag. Det var en liten julsäck med godis i.
 
2. Jag kom trea på en längdskidstävling när jag gick i grundskolan, minns inte vilket år detta var. Det som är det lite komiska i det hela vi var tre som tävlade... Jag kom in ca 30 minuter efter de andra två som var med och tävlade i den gruppen jag tävlade. Men jag kom tre, det kan ingen säga emot.
 
Vad jag vet har jag inte tävlat och "vunnit" något annat. Men kommer jag på det så skriver jag ner det.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0