Bloggutmaning 365 #41-42

Denna gång blir det både gårdagens och dagens frågor som besvaras.
 
41. Har du varit med i någon tävling som visats på tv?
Nej inte vad jag vet faktiskt, så jag tror inte att jag varit det. Men tävlingar som skrivits om i tv. Den traditionella skidåkningen på skärtorsdagen (det var det förr inte nu), hela skolan åkte. 
Även en musiktävling, i form som småstjärnorna där man mimade inte sjöng, det vi gjorde (vi var sex tjejer), vi körde en av Bubbles låtar (vi vet att de bara är fem, men vi fixade så det blev sex som dansade och minade) :) 
 
42. Vad tävlar du helst om?
Äran, jag har aldrig känt den här tvälingsinstinkten att alltid komma först, vara bäst osv. Bara att vara med är det som är kul kan jag tycka.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0