Blogga eller inte blogga det är frågan...

Jaha, det här med att blogga en gång om dagen går ju väldigt bra för mig som ni kan se ;) Det går helt enkelt kasst, det är väll så att jag inte är så van vid att blogga längre. Det ingår inte liksom i vardagen vilket är väldigt tråkigt, då jag har tiden för det. Måste bli bättre, nästan sätta en påminnelse på telefonen om att göra det varje dag. Kanske borde göra det, sätta en påminnelse så kanske jag kommer ihåg det. Hoppas jag... 
 
Nu är det fixat.
 
Idag har jag inga större planer, kommer nog att bli så att jag fixar ihop utemöbeln. Å borde kolla på kandidatuppsatsen, men får se hur det blir med den saken, inte så sugen på det faktiskt. 
 
Nu blir det frukost :D Äggmacka med kaviar :D
 
Jag borde fixa utseendet på bloggen jag vet, det kommer de också.
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0