Varför?

Varför, ska det bli såhär nu som då?
 
Då det känns som om jag inte har en enda liten känsla i kroppen. Man gör allt bara per automatik, man ställer sig och gör de sakerna man tycker är tråkiga. Men saker som också kan behövas ibland. Sitter här och försöker förklara hur jag känner när det blir såhär. Det är så svårt, att förklara en känsla som är så tom.
 
Finns ingen förhoppning om att något ska bli bra i livet, det är som att allt är skit. Men ändå vet man innerst inne att allt är bra, inget kan skada en. Vet inte vart ifrån denna underliga känsla kommer ifrån. Det enda som brukar fungera är att dränka mig i Takida musik. Så det blir det nu en stund. Bara sitta och lyssna på Takida. Ps, jag tror inte jag är galen, men vet inte. 
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0