Morsning korsning

Godmorgon, vaknade riktigt första gången klockan ringde. Så kände att det inte var någon idé att ligga kvar och bara dega i sängen. Jag hade aningens svårt att somna igår, hade alldeles för mycket tankar för att jag skulle kunna somna direkt. Så jag la mig en stund på spikmattan. Och när jag ligger på den blir jag alltid trött, så när jag håller på att somna så kliver ja av den och lägger mig i sängen igen. Å jag somnar ofta super gott och fort. 
 
Idag blir det att städa rummet, blir nog till och med att damsuga och torka glvet, Då det känns som att det är dags. Plugga blir också något som ska göras. Börjar en ny kurs idag, religion i samhället. Och med ny kurs betyder ny kurslitteratur. 
 
Nu blir det snart frukost. :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0