Goddagens

Idag har jag hunnit med lite granna i alla fall. Blev att vakna runt sju men klev inte upp ur sängen förens strax efter åtta. Det är ju röd dag så ingen skola.
 
Tog mig en mysfrukost med film. Blev Juno som jag hade sätt början på men långt från hela. Den var bra, hade förväntat mig att den skulle vara på ett helt annat sätt. Men då har det varit med många filmer jag satt mig och sätt på det senaste. 
 
Jag har hunnit med ett pass på gymmet. Blev Rodd som uppvärmning sedan ben och bål under styrkepasset. Har inga bilder därifrån, men jag ska försöka bli bättre på det. Alltid lika skönt när man är klar med träningen. Klart jag njuter under träningen också. Men inte på samma sät...
 
Till lunch blev det en väldigt god köttfärssås med makaroner(fjärilar). Tror den blev så god för att jag använde mig av älgfärs. Och hade i paprika som jag inte brukar ha, man kan ju alltid testa något man aldrig gjort tidigare :) Recept kommer senare (när jag ätit rester av det då jag glömde ta bild nu ;)
 
Nu blir det att sätta mig och plugga, jag skulle väll gjort det redan i förmiddags men kände att jag ville ta gym och sådant innan. Men kanske blir hela kvällen plugg istället det märks. 
 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Åh, jag älskar älgfärs :D

2013-05-01 @ 22:18:09
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0