Veckan

Ja ni... Hur ser min vecka ut?

 
  • Praktik på en skola de två sista veckorna nu av 8. Ska bli skönt att komma tillbaka till universitetet. Man saknar lite livet som student/elev när man har praktik och mer ses som en lärare. 
  • VFU rapport så den blir klar snart (vill inte ha att skriva på den veckan innan påsk då vill jag få det lugnt.
  • SIMCITY det kommer helt klart att bli så att jag spelar massa simcity i veckan, det är ju super kul :D
  • Skriva brev fått i uppdrag att skriva ett brev :)
  • Ta mig till IKSU Det är såååå länge sedan nu. Jag saknar att träna, men man ska ta sig dit också ;)
Ja så ser väll min vecka ut som det verkar hittills... Kanske blir mer eller så blir det inte det... Det märks... 
 
// Puss och Kram Jasmine
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0