Järvzoo

Jag lovade efter jag och P var på Järvzoo att jag skulle lägga upp lite bilder där ifrån. Och jag har inte kommit för det än. Men nu kommer jag lägga upp lite bilder. Så njut av vackra djur :)
 
Kaninen som låg och vilade efter att alla varit och klappat på den.
 
Skillingar (getters barn. Vist heter de skillingar?) och en kalv. En av skillingarna hette Jasmine vet dock inte vilken :/
 
Älgen som bara låg och var tråkig. Fanns fler lite längre bort man såg de knappt.
 
Första gången jag ser en ren unge. Vet inte vad renens barn heter. (Jag är ju inte zoolog heller ;))
 
Myskoxe som stångades senare med sin egen matränna.
 
En grymt söt björnunge högst uppe i trädet :) Såg på när denne klättrade upp hela vägen.
 
Björn mamma och björnunge så söta tillsammans :)
 
Ser ni den vackra vargen bland stenar och grönt?
 
Fjällräven som håller på att fälla sin vinterpäls.
 
Opps, nu blev det en vacker bild tagen på sundsbron hemma i Ramsjö
 
Också en bild som egentligen inte hör till temat, men min nyaste "nalle" jag köpte i Furuvik. Jag har suktat efter en sådan länge tycker de är sååå fina :)
 
Klart att det fanns fler djur på Järvzoo, men jag var inte framme med kameran så ofta som jag borde ha varit.
 
// Puss och Kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0