Tiden bara rinner iväg.

Jaha, som vanligt så både glömmer jag skriva och tiden bara rinner iväg. Nu är det hela tio dagar sedan jag skrev något. Tanken är att jag ska börja skriva fler inlägg igen. Men får se hur det går, helsten om dagen. 
 
Detta inlägg kommer inte bli långt. Inte heller så bra antagligen. Men ska direkt skriva nästa inlägg i bloggserien "om mig" som kommer handla om musik.
 
Det har inte hänt så mycket sedan sist mest bara jobbat och pluggat om dagarna. Igår började jag läsa boken Hobbit, den verkar lika bra som filmen. Kan inte än säga om den är bättre eller sämre.
 
Här nedan följer några bilder. Första bilden är teckningen jag gjorde till storebror. Det är Sons of Anarchy loggan :)
 
 
// Puss och kram Jasmine
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0