Square dance

Hejsan igen. Vet att det är ett tag sedan jag skrev, men så är det. När jag är på resande fot. Under denna vecka har det hänt en hel del summerar detta snabbt i detta inlägg och kommer längre när jag är hemma i Ramsjö igen. Är hemma dör på måndag.

Just nu sitter jag i en soffa på Öland, åkte hit i lördags alltså för sex dagar sedan. Här har vi (jag och A) varit till Eketorpsborgen (ska dit idag igen), långe Jan och långe Erik. Både så långt söderut man kommer och så långt norrut man kommer. I onsdags vart det så att vi var till Böda då jag hade en vän som skulle vara där och dansa i veckan. Så jag fick testa på både square dance och bugg med honom :) att efter ca 8-10 år träffas är fantastiskt. Vi hade bara skrivit på nätet innan.

Ja vad har mer hänt jag har slappat som tusan så skönt att inte behöva tänkta så mycket bara vara. Men såklart blir jag rastlös då. Så jag har haft mycket tid som jag inte vetat vad jag ska göra på. Men men.

Idag blir det alltså Eketorpsborgen igen :) även om jag får betala 120 kronor för att komma in så åker jag gärna dit flera gånger så vacker :) när vi vad dit i måndags (tror det var då vi var dit) så var jag utklädd till medeltids kvinna. Bild nedan :)

Senare idag vet jag inte vad som händer men antagligen någonting.

Nu bara slappa en stund innan vi ska åka.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0