Home sweet home

Då var jag hemma i Ramsjö :) Känns konstigt att vara i "gamla" huset här. Men så blev det nu, inte så mycket att göra. Det är trotts allt detta hus jag bott i större delen av mitt liv. 
 
Jag har varit hemma några timmar nu, men vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Det är mörkt ute, men det är faktiskt snö här :D emot för hemma i Umeå...
 
Bild från instagram. Såhär tråkigt var det ute igår i Umeå.
 
Nu ska jag försöka hitta på något. Kanske blir att sätta mig å spela något data spel eller något liknande... Fantastiskt, jag glömde min ritning till ett hus jag ska göra på Sims 3... Får se om jag kommer ihåg vad jag ville göra utifall jag sätter mig å spelar någon dag. Men men inget att göra något åt.
 
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

huuuvva! jag längtar till Jokkmokk...

2013-12-22 @ 15:37:31
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0