Hej

Hehe, det har varit mycket nu ett tag. Skriva uppsats och tänka på att komma framåt med den. Samt vara social med de jag träffade i Sthlm, framförallt Anton då jag bodde hos honom :)
 
Uppsatsen är inte klar, men den börjar ta form :) 
 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Just nu lyssnar jag på Musikhjälpen.
 
Jag kom hem till Umeå i Måndags. Det jag gjort i Sthlm är att varit hos Anton, träffat några vänner och ätit godmat, var på Medeltidskrogen i Gamla stan "Sjätte Tunnan" iförd medeltidskläder :D Spelat massa SimCity har jag också gjort. Sätt på massor av Stargate, kan man något annat än gilla den serien??
 
Idag har jag inte gjort allt för mycket, pluggat lite, slagit in julklappar, bakat knäck, sätt film med P. Även knäcken blev "bakad" med P :) 
 
 
 
Å vi testade Mac&Cheese idag, inte min favorit men det gick att äta om inte annat. 
 
 
Nu har jag inte något mer att skriva.
 
Ni får gärna komma med frågor som jag kan besvara på eller bara ämnen ni vill jag ska tala om i bloggen. Kommer att bli inlägg om Sims 3 framöver, men vet inte vad jag ska skriva om det än...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0