God fortsättning

Jag känner mig verkligen inte stolt över mig själv nu när jag inser att jag inte skrev God Jul på självaste julafton på bloggen. Men har jag saker att göra glömmer jag tyvärr lätt bort bloggen. Men ska göra ett försök till nästa år att skriva minst ett inlägg om dagen, får se hur det går... Kan inte lova att jag lyckas med det utifall jag åker utomlands där jag inte får tag på Wi-Fi men det är ända undantaget faktiskt. 
 
Men till min jul. Jag har haft det väldigt mysigt med min familj, julmat, juldofter, julgran, julklappar. Ja det var väll egentligen allt. Å julmiddag som inte var julbord :) Juldagen spenderades nämligen hos min storebror :)
 
Vår "grymt" fina julgran ;) Mysan(en av våra katter) verkar gilla att leka med den.
Solnedgången dagen innan julafton super vacker, men inte bilden ;)
På självaste julafton snöade det jätte fint. Men det blev mer regn senare om jag inte minns fel. På Juldagen var iaf vägen väldigt hal när vi kom hem från bror. Sladd på sladd på sladd nästan...
Här är ett tips till er alla som gillar toast, men också gillar julskinka. Ta och blanda dessa. Gör en toast med julskinka, ost och ev senap. Super gott enligt mig, mycket till denna jag längtar när julen börjar närma sig, då jag gillar skinkan bäst nästan ;) Jo jag vet att det finns helg skinka året runt, men det är inte samma sak.
Idag annandagen, har jag haft på min pyjamas hela dagen. Inte tänkt tanken på att klä på mig förens klockan började närma sig 16. Så det blev aldrig att byta om ;)
 
Nu ska jag se några avsnitt Skilda Världar å sedan sova. Längtar tills imorgon då jag åker till Stockholm igen :D
 
Jag har inga bilder på julklapparna nu, men det kanske kommer någon gång. Fick iaf många bakgrejer allt från muffinsformar i silikon till kavel :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0