Tatto nummer 2

Igår lovade jag att ni skulle få se min andra tatuering som jag gjorde för snart två veckor sedan å här är den, försöke sitta å fixa till den lite i photoshop men fick inte till som jag ville... Först en bild på skissen å sedan en på resultatet...
 
Mobil kameran är inte den bästa men såhär ser tatueringen ut. De som inte ser de så föreställer den en linblomma, några noter, en G-klav och 5 Stjärnor. Lin blomman är Hälsinglands landskapsblomma, jag är född och uppvuxen i Hälsingland... G-klav och noter är för jag älskar att lyssna på musik och de 5 stjärnorna är en för vardera i min familj. Mor, far och vi tre syskon. Jag är väldigt nöjd med den :)
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0