En tanke.

Tänk om livet var lätt. 
 
Man skulle inte gå och fundera på livets stora frågor. Man skulle veta exakt vad man skulle göra. Livet hade varit så mycket enklare om man inte behövde sitta å grubbla på massa frågor. 
 
Frågor man kanske inte ens vill fundera på,
frågor som gör att man bara blir irriterad när man börjar fundera på de. 
 
Frågor om livet i sig, frågor om hur man vill leva sitt liv, vad vill man göra av sitt liv, lever jag det liv jag vill leva. 
Och liknande frågor.
 
Uch vad jag flummat bort nu... Borde kanske sova eller läsa mer kurslitteratur :P
 
// Puss å kram Jasmine
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0