Sommar??

Nu vill jag att den riktiga sommaren ska komma.

 

Bara för att få lite sommar känsla testade jag nyss mina tre fantastiska klänningar, två av de gillar jag mer än den tredje. Men de beror nog mycket på att den är ca 15 centimeter längre än de andra två. Man får ett helt annat självförtroende när man klär på sig sina sommar kläder, så gäller det iaf för mig. Eller bara man klär upp sig lite fint. Kan räcka med att man vet att man har snygga underkläder så får man ett annat självförtroende. Tror att kroppen automatiskt känner av när man känner sig snygg. Ja jag kan tycka jag själv är snygg vissa stunder. Och jag hoppas alla andra där ute också kan tycka att de själv är snygga vissa stunder.

 

En av klänningarna jag testade var min studentklänning som används inte bara på studenten utan andra tillställningar också. Den är inte klassiskt vit. Utan rosa :D

Min bästa kompis födelsedags fest ifjol.

Glad student :P

 

Har inga bilder på de andra klänningarna då de inte kommit till användning än...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0