Maskerad

 

I lördags var jag på maskerad. Hade det super trevligt kan jag bara säga. Men som de flesta fester så var många stela och viste inte vart de skulle ta vägen eller göra. Men det släppte och vi fick jätte roligt. Jag hade först väldigt många tankar till vem man skulle klä ut sig. Temat för kvällen var "film och serier" jag började fundera på att vara en i Harry Potter, dock för mycket arbete med att göra en mantel (på en vecka). Vidare till alla action filmer man sätt. Men konstaterade att de inte är så svårt att vara en "nyfödd" vampyr från Twilight. Så jag tog alltså å köpte mig röda ögon och sminkade mig aningens vit i ansiktet å lite sotat runt ögonen så inte de rödalinserna skulle synnas allt för mycket. Dock såg en man på bussen dom han kollade då å då på mig som att han tyckte jag såg läskig ut på något sätt :P Jag bjuder på lite bilder idag för omväxlings skull. Alltså bilder på min utklädnad.

 

 

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
madde

du blev fin iallafall :) å vilka coola linser, vart har du fått tag i dom?

2012-01-25 @ 05:23:11
URL: http://www.masker.n.nu/om-oss
LORISSA LOVEBOMB

sv: jaja, huvudsaken det inte börjar på fredagar, haha ;P

2012-01-27 @ 12:15:55
URL: http://lorissalovebomb.se
Sofie

vad fin du var i håret!

2012-01-27 @ 12:47:54
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0