Jaha...

Jag borde börja skriva på en dokumentation till skolan, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så jag satte mig för att repetera körkorts teori och då märker man hur mycket man glömmer när man inte tränar de hela tiden. Plugga är de man gör hela tiden, men ändå glömmer man...

 

Dock blev de inte allt för mycket pluggande på förmiddagen, mannen som skulle fixa till torktumlaren kom så man fick hjälpa till lite eftersom de var min tvätt i den. Sedan kom männen som skulle byta brandvarnare å de sprang in snabbt i rummet å fixade.

 

Men nu blir de att ta lugnt en stund sedan ev gå på EPP (efter plugget pub), men de märks om jag går dit eller ej...

 

// Puss Och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0