Bokberg

Jag köpte en ny bok idag, när jag var ner till stan och jag lånade tre på biblan. Jag har dock läst den jag köpte och jag har läst iaf en och en halv av de tre jag lånade, men de jag lånade var David Pelzers biografi om hans barndom och måste läsa de första igen för att förstå hela sammanhanget. Men när jag kommer hem kollar jag i bokhyllan å ser att de e ett gäng böcker jag har att läsa för att jag ska ha läst alla böcker jag äger. Vissa har jag på börjat men inte avslutat å sådant. Men här kommer högen jag har. Varav vissa har jag börjat på eller så har jag läst en av delarna.. Men de flesta har jag inte läst än...

 

 

De blir bara till att läsa för mig ;)

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Jasmine

"Ränderna går aldrig ur" är en bok som jag gillar.

Kram

2012-02-02 @ 12:02:16
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Jasmine

Svar: Haha, det gjorde du helt rätt i. Hittar man en bok som man blir mycket förtjust i är det inte fel att köpa den. :)

Kram

2012-02-05 @ 21:17:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0