Regn

Nu har regnet öst ner i två dagar i sträck, vist det har inte spöregnat hela tiden men varit av och till. Man blir så lätt trött av detta väder. Det är inte kul att gå ut mn blir blöt och jävlig. Det finns inte så mycket att göra inne enligt mig, antingen kolla på tv/datorn eller plugga. Plugga har jag inte kommit mig för att göra än. Har en engelsk bok vi ska läsa men har inte börjat det är en vecka tills vi har seminarium. Borde plugga som en tok så jag hinner med, men blev less på denna bok redan förra veckan då jag inte fått den med posten än. Fick bekräftat den första eller andra september att den var skickad från Adlibris så det är posten som har den någon stans. Snart har det gått två veckor, det är också sista inbetalnings dagen efter 15 dagar om jag inte missminner mig :/ Ska ringa Adlibris en andra gång imorgon, ringde och frågade om de viste något om det i förra veckan. Så när jag väll ska plugga på denna bok får jag sitta på google och läsa ungefär halva boken :S

 

Får se till de positiva sakerna som händer istället för de negativa. :)

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0