IKSU

Igår var jag till gymmet och tränade, som jag nu gjort i två veckor med två pass styrka och två pass konditon. Känns skönt att komma igång igen. Kommer nog inte vara uppe i ca 10 timmar på en vecka igen som man var när man gick estet dans, men man kan i alla fall komma upp i runt 5 timmar i veckan. Förut så hade man ju lektionstid att träna, nu har man bara sin fritid att göra det på.

 

Jag var i förra veckan och fick en introduktion på gymmet av en personlig tränare, jätte bra att få kunna få veta vad man själv ska göra för att träna upp de musklerna man vill och att det är en kunnig och en person som man sedan kan fråga när man är på gymmet. Och jag gillar verkligen gymmet det har allt man kan tänkas behöva.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Om du behöver en träningskompis så säg gärna till! Behöver nån att följa till gymmet, har som svårt att ta tag i det och pallra mig dit ensam :P

(Det är ju dyyrt så jag borde egentligen utnyttja iksu mycket mer.) :P

2011-09-15 @ 20:23:16
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0