Naken?

Idag kändes det nästan som om jag var lite naken, när jag gick ut genom porten påväg mot bussen. Listade då ut att jag inte hade några smycken på mig. Jag klär alltid på mig min klocka, hälsinge-ringen, halsbandet och örhängena innan jag gå ut oftas även om jag bara ska till Ica eller någon annan plats. Men jag glömde bort det helt idag. Jag har ett vänskapsarmband runt höger handled som jag knöt dit i lördags, men det hjälpte inte. Att man kan känna sig så naken om man inte har sina vanliga smycken på sig en dag. Dock hade jag mina två örhängen i det högra örat som jag aldrig tar ut och de två helix örhängena i det vänsta örat.

Smyckena jag använder dagligen.

Dock kanske inte den bästa bilden, men de smyckena jag dagligen har på mig.

Vänskapsarmbandet som jag nu har.

Någon mer än jag som känner mig naken utan smyckena på sig?

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Jag känner så igen mig!



Har haft ett halsband sen jag var 11-12, bytt ut bandet såklart, och smyckena med men det har som alltid hängt runt min hals. Ibland tar jag av mig det när jag duschar eller så, och har glömt att sätta på mig det´och det känns jättekonstigt, och blottande. Fast jag försöker vänja mig vid tanken att inte ha på mig det längre, eftersom jag så sällan har andra halsband även om jag har många att välja på.



Och så i julklapp fick jag ett armband av Jonas(pojkvännen <3) och har haft på mig det från och till, och det känns jättekonstigt när jag inte har det på.



Undrar varför man känner så egentligen?

2011-06-25 @ 18:06:39
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0