Läääänge sedan

Shit nu var det super länge sedan jag skrev. 1 Mars var mitt förra inlägg. Det känns som om jag har gjort en massa sedan dess och det har jag verkligen gjort. Detta inlägg kommer inte innehålla en låååång förklaring över vad jag gjort dessa veckor utan jag ska prata lite om bio filmen jag var och såg idag :D

 

Jag såg idag filmen "I am number four" en väldigt bra film om man gillar Sci-fi, action och thriller. Den är riktgit spännande rakt igenom. Jag rekommenderar den verkligen till de som tänkt se den :) Skulle ångrat om jag inte gått och sätt den idag. En riktigt bio värd film :)

 

Jag ska verkligen bli bättre på att göra inlägg från och med nu. Jag sitter vid datorn flera timmar om dagen men går inte in på bloggen och skriver en rad ändå det är helt sjukt. Men ändringar på det från och med nu :P

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0