Nyår!

Jag vet inte om jag nämnde det när jag skrev inlägget om nyår, men det är så att varje nyårsafton sitter min familj (de som är hemma) bänkade framför tvn vid 19 tiden och sätter igång SVT 1 för där går en sketch som man inte kan missa på nyårsafton. Det har blivigt som en tradition, så om ni inte sätt denna så måste ni se den. Det jag pratar om är alltså den gamla sketchen Grevinnan och Betjänten, var berädd på att få skratta som attan när ni nu slår igång denna tio minuter långa sketch. Det finns nog inga som skulle göra den bättre än dessa häller.


Hoppas ni gillar den lika mycket som jag :)

Det kommer komma ett inlägg om den nya filmen Änglagård inom kort.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0