Dagen bland annat.

De två vännerna, en brun- och en svartklädd, dansar inför varandra som om de anförtrodde sig åt varandra och ibland är de bättre, ibland sämre lyssnare

Det var så min koregrafi blev recenserad i Sundsvalls Tidning 6 maj. Jag att och läste min projektarbets rapport och där stod det.

Bilden från våran Affich till dansföreställningen "Mellan himmel och hav" som visades i våras.
Saknar lite all dans och härliga människor på estetiska programmet.

Idag var det välkommst mässa och seminarium för mig på universitetet. Jag kan bara säga att jag längtar tills våren då vi får börja med våra inriktningar. Just nu håller vi på med Auo = Allmän utbildnings område som alla lärare måste ha. Vist är det intressant, men längtar ändå tills våren.

Måste bara berätta att jag äntligen har sätt den tredje filmen i Twilight serien alltså Eclipce :) Den var helt fantastisk, men dock är boken alltid bättre. Man får alltid en andra bild fram försig genom boken. Men det kanske är bara jag som älskar att läsa böcker och få upp bilder för varje ord jag läser. Kan verkligen rekommendera att se filmen och det är verkligen inget krav på att man måste ha läst böckerna innan tycker jag.

Nä nu måste jag ta och sova lite så jag orkar upp imorgon är jätte trött, man får in så mycke information på sådan kort tid man är här.

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
simone

underbar bild :D

2010-10-06 @ 12:18:32
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0