Snöar

Jag ser det snöa! Jag ser det snöa! Det var ju roligt, hurra. Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra. Nu tar vi kälkarna fram och vantarna på och tar oss till baken och hej vad det går.

Eller något i den stilen går låten helt tappat hur den går. Någon som vet jag ju skriva det :)

Först när jag vaknade regnade det, har nog regnat hela natten för det regnade när jag la mig också. Men för en liten stund sedan så började det snöa. Synd bara att det inte är minus grader så snön får ligga kvar, det är runt nollan just nu men snön kommer vara borta ganska fort efter det slutat snöa.

Tog en bild utifrån mitt rums fönster här på tredje våningen. Så nu får ni se vad det är jag ser varje dag när jag kollar ut genom fönstret, dock snöar det inte varje dag.



// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0