NH

Döper detta inlägg till NH.

Var ut på NH igår kväll/natt hade jätte trevligt första gången jag är ut sedan jag flyttade till Umeå :) Blev dock lite besviken på drink utbudet, men men. Det är en student bar vad skulle jag förväntat mig?

Träffade massor av intressanta människor där ute iaf. Detta låter säkert helt fel men träffade en trevlig tjej i toalettkön självklar var hon lite runt under fötterna igår. En av de första sakerna hon säger är "varför tar det så lång tid för alla? det är ju bara att pissa i skålen, sedan klart. Man ska inte behöva fixa till sig i en kvart också". Det tyckte vi båda var superkul så vi stod där och skrattade lite granna.
Sedan träffade jag Mias kompis Gabriella hur trevlig människa som hällst :) Alla jag träffade var trevliga faktiskt :P

Ett tips till alla studenter och alla andra människor i världen: VARANNAN VATTEN!!! Eller iaf ett stort glas vatten någon stans mitt i.

Nu ska jag fixa iordning mig så att jag kan ta och dra till stan snart ska fika med Elina, Anna och Kim. :)

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Vad händer nu i helgen då :)?

2010-10-16 @ 13:03:22
URL: http://lorissalovebomb.se
LORISSA LOVEBOMB

ja nh har ju inte så mycket drinkar precis.. men öl och cider kan man alltid köpa :)

2010-10-16 @ 15:08:41
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0