...

Shit, vad dålig jag blivigt på att blogga nu då. Ett tag bloggade jag flera gånger om dagen ju, nu är det typ några gånger i veckan om änns det. Men det är mycket att göra nu. Föreläsningar, leta kurslitteratur, läsa kurslitteratur, förstå kurslitteraturen. Man vill även hinna med vännerna ibland. Så bloggen kommer lite i skym undan.
Det är mycket att göra för att hinna med allt man vill göra.

Idag var jag med Anna och fikade på eftermiddagen på ett super mysigt café som vi varit på förut. Det är ett bokcafé och på alla stolarna står det olika författare så man har alltid ett gäng författare runt sig :) Jag hann även läsa lite kurslitteratur idag också. Men tog mig inte an Jared än. En engelsk litteratur vi ska läsa hela boken är på runt 570 sidor men det är inte hela boken vi ska läsa men nästan.

Imorgon blir det att sitta på föreläsning och före det läsa kurslitteratur på UB tror jag eftersom jag ej har hittat allt på nätet så måste läsa böckerna direkt på UB. Kommer sitta där hela helgen tror jag också.

Just nu skulle ja ha velat sitta ihop kurad i en famn och dricka en kopp te och mysa. Men den dära famnen finns inte så det får en bart bli en kopp te. Ska gå ut i korridoren och göra den nu. Kolla lite på en film och mysa. Synd att det inte blir jätte mörkt ute här eller det blir det, men alla gatulysen och fönster lyser upp allt. Skulle vara mysigt om det var lite mörkare ute.

Vad tycker ni där ute som läser denna blogg man ska göra en mörk kväll när man bara sitter hemma?

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

se massor med film och bara njuuuuuta! :D

2010-11-11 @ 20:39:18
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0