Dr Quinn

Idag blir det inge melodifestivalen häller... Är hemma hos mina föräldrar eftersom vi har lov, jag och mamma har bestämt att vi ska kolla på DR Quinn istället för att kolla på andra chansen av Melodifestivalen...


En bild på många i Colorado Spring där Dr Quinn bor... Kan inte avslöja så mycket om du ska se denna UNDERBARA serie :D

Från vänster Colleen Cooper, Mr Sully, Michaela Quinn, Matthew Copper och Brian Cooper.

Ni kan alltid kolla på pilot avsnittet säger jag :D



Imorgon blir det att gå upp vid 7.15 ungeför för att hinna vakna innan Vasaloppet börjar :D Man kollar från början tills de första gått i mål..

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0