Umeå nästa

Jag har blivigt antagen på bildlärarutbildningen uppe i Umeå nu :) Så det blir lite stressigt efter jag kommer hem från bartenderutbildningen den 21 augusti som den slutar. Då ska jag packa allt som ska med upp till Umeå och sedan åka upp för att flytta in i studentbostad. Har inte fått någon bostad än men ligger på andra plats på turordningen på tre lägenheter just nu. Hoppas jag får en av de :) Men man får tänka på att jag kommit in på första antagningen, men tycker att jag borde komma in på andra också...

Alltså så här kommer blir min resterande sommar se ut.

O=det som kommer hända.
x=har hänt eller ständigt pågående.

Saker jag ska göra och skulle vilja göra i sommar:

* TA STUDENTEN!!!! [x] 2010-06-10
* Tjäna pengar   [x]
* Bartenderutbildning  [O]
* Träffa Anna  [O] om jag inte träffar henne i sommar blir det i höst (hon ska också flytta till Umeå)
* Skulle vilja träffa Mikael (Nalle)  [ ]
* Åka till Hofors  [ ]
* Stockholm skulle vara kul [ ]
* Norge (Stord) [ ]
* Söderhamn till bror min [O]
* Flytta till Umeå [O]
* Börja bildlärarutbildningen [O]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0