Hem till Ramsjö

Igår hände inte så mycket. Bild på skolan började med en olje pastell jag målar av Vincent Van Goghs stjärnhimmel tror jag den heter en expresionistisk målning. Sedan åt jag och Amanda på en pizzeria här i Sörberge soppan på skolan hoppade vi över.
Och för er som inte vet det heter jag Agneta i mellan namn och jag hade namnsdag igår så det blev lite fika senare också...

Idag så blir det ca 4 timmar dans till att börja med. Sedan ska man sätta sig på bussen till Sundsvall därifrån tåg till Ånge och sen bil därifrån till Ramsjö :D

Och i Ramsjö blir det väll fredagsmys med mamma framför tvn det är ju Let's dance. Annars i helgen ska jag sitta och spela the sims 3 som en galning, ska sno min lille brors dator :D

Nu ska jag diska lite och packa ihop det jag ska ha med mig.
Upptäckte också att min telefon laddare är glapp så kommer bli galen på den varje gång jag ska ladda telefonen... Blir kanske en ny snart.

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0