Film kyssar.

Jag blir jätte less på filmer där de inte kysser varandra... Såg nyss på bollywood filmen Kärlek och Fördom, å där kysser de inte varandra en ända gång... Blir nästan förbannad på det...

Men det är iaf klar att jag ska åka till Luleå/Piteå den 16-17 mars, vi(pappa och jag) kommer till och med åka upp redan den 15 mars annars så hinner vi inte åka, eftersom det är ca 60 mil dit upp... Längtar som fan :)

Idag så hade vi religion och pratade om Etik, roligt när man förstår sig på sinnelagsetik, konsekvensetik och regeletik och all annan etik.. :P Näst på tur var dans men vi hade ingen lärare så vi sa att vi skulle göra det som var bestämt imorgon när vi har egen tid men då ska vi ha Malin och lära oss koreografi :D

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0