Studera.nu

Nu har jag sökt högskolor... Jag har valt att inte söka danslärarutbildningen nu för jag känner att jag inte har tid att fixa till auditionen och orkar att plugga så långt hemifrån just nu. Därför har jag istället valt att söka bildlärarutbildning i Umeå och bildjournalistik i Sundsvall. Men hoppas framför allt att jag har råd att ta bartenderutbildningen jag vill gå HOPPAS det skulle vara en av mina drömmar som går i uppfyllelse :)

Jag ska även bli bättre på att komma ihåg att ta med mig digitalkameran dit jag går så bloggen blir roligare med fler bilder kanske till och med kanske en bild varje inlägg :P

Tänkte berätta dagens outfit den var lite kul idag :P Skulle ha linne och jeans för alla mina mjukisar låg i tvätten, men då sa mamma du kan ju låna ett par av pappas mjukisar, så jag har gått runt hela dagen i pappas mörkblåa mjukisar :D

Tänkte på en sak när jag åkte med mamma till byn, "Vilken är min favourit låt?" Jag skulle nog säga som jag sa för flera år sedan "Have you ever seen the rain." Har hört den i en viss version men denna grupp gör den bra :) Creedence Clearwater Revival.
Jag vet inte vem det är som sjunger den i detta klipp men men...


Nu ska jag snart se på lyxfällan, så vi hörs nästa gång vi ses :P

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0