Musik

Nu tänkte jag göra ett inlägg om musik :P

Musiken jag lyssnar på är allt från lugnt till heavy metall men i min musikspelare spelas just nu dessa låtar:

When you say nothing at all - Ronan Keating

Save me - Edguy

Broken - lifehouse

Let Me Go - 3 Doors Down

Hallelulija - vet ej vad han heter med soundtracket till Shrek 2

Det är en hel hög till också men har inte den framme så att jag kan skriva de, kan inte alla namn serru.

Men just nu gör jag en koreografi till låten Slow Changes - Oliver Shanti & Friends där jag och Sofie ska dansa :D

Sen så vill jag göra ett solo till låten Save me med Edguy, måste ju ha ett solo när jag ska upp till Piteå och göra dansprov till deras Danslärarutbildning som jag vill gå :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0