Estraden :D

Just nu sitter jag på estraden :D Det är y-dag idag alltså en schema brytande dag. Vissa spelar trippelboll, badar eller så är man som jag på estraden å dansar eller spelar teater. Och för omväxlings skull så spelar jag teater :D

Fick min nyckel idag iaf. Den satt löst igår morse säger bara TACK till den som fick löst den TACK,TACK ååå TACK!!!!!

Jag kom på att jag inte har skrivigt något om danslärarutbilningen som det står att min blogg handlar om. Det ända jag vet är att den 15 April är sista anmälningsdagen. Sen är det dansprover någon gång ibörjan av Maj...

Här kommer också en bra låt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0