"Well, fame costs. And right here is where you start paying - in sweat!"

"You've got big dreams? You want fame? Well, fame costs. And right here is where you start paying - in sweat!"
Som dansläraren i "Fame" säger. Det är helt sant.
Min dröm är ju att bli danslärare och då måste man träna som satan på att dansa och det gör man genom att träna och genom tränningen svettas men hehe... Iaf om man dansar afrikanskt eller street har man märkt nu...

Blev bara så irriterad på mig själv när jag inte hörde takten; satt inte stegen; hittade ingen räkninga alls, där ett tag idag när vi körde den afrikanska dansen. Men blev bättre efter lite träning.

Nu ska jag ta och ta det lugnt i helgen bara ta hand om mig själv och inte bli sjuk... Och jag ska se IDOL finalen ikväll och se vem av den ur gullige och duktige Calle eller den underbara sångrösten Erik som vinner. Båda är helt fantastiska men på två olika sätt. Blir inte sur vem det än blir som vinner HEJA Calle, HEJA Erik :P

Det ända jag lyssnar på just nu är typ TAKIDA! DE ÄR BÄST!!! :D

// Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0