Lugn dag

Lugn är bara förnamnet hehe. Inte gjort så mycket idag, bakat kladdkaka med After Eight, den blev ganska god :)

Skulle velat gått ut å gått med hantlar idag, men det är lite kallt. Få se om det blir lite senare kanske förhoppningsvis annars blir det väll att man klär på sig och leker lite i snön. Skoter åkning hade också suttit fint :D, men kylan skulle göra det tråkigt :/ Hoppas det är mildare imorgon... Just ja då ska jag ju jobba, men det finns alltid tid för en liten promenad :)

Det verkar som om vi ska kolla på "Flickan som lekte med elden" nu :) Hoppas den är lika bra som ettan.

Ikväll blir det väll inte så mycket. Tror jag ska kolla på den dära filmen på tv 4 "underbar och älskad av alla" tror jag den heter, har hört att den är bra :)

// Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0