DANS :D

Ja, igår så han jag inte skriva ett inlägg för jag kom hem så sent från en dansföreställning... Föreställningen var föresten super bra iaf den andra och tredje delen :D Norrdans äger :P Även Thomas Noone dance är också jätte bra :) Men norrdans koreografi var bättre..

Igår hade vi först två timmar dans med en dansare från Norrdans, han heter Ján Spoták ska vara en tjong över S ett också men vet ej hur man gör :P Vi hade jätte kul. Ján är en jätte gullig dansare i sättet. Vi fick lära oss vissa steg som var med på föreställingen senare på kvällen. Så när man satt och kollade på förställingen och hörde musiken vi dansade till så väntade man bara tills när de stegen vi gjort kom :D
Sedan hade vi en dans timme till men med Wilson. Vi gjorde streeten som uppvärming och sedan började vi med den afrikansa dansen. Vadå det är helt normalt att svettas. Jo, vi svettades ju redan efter typ 5 min... Hehe, det är kul att testa på nya stilar man inte gjort förut..

Ja idag. Svenska... Ingen lärare... Vi kollade på filmen "Jalla, Jalla!"..
Dansen så hade vi Wilson. Ja afrikansk dans i ca 3 timmar vi snackade om slutproduktionen först så... Den afrikanska dansen är nu helt lagd, men allt finslip imorgon då :) Men vi ska slipa på Streeten imorgon också... Jo, föresten så la vi typ det sista på streeten idag också :D

Nu ska jag snart slänga mig in i duschen å fly av mig lite svett :P

// Kisses and Hugs Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0