19:46

Klockan är som sagt 19:46.

Sitter inne hos miss Sofie :) Vi var nyss på Ica, jag var så duktig tog inte änns med mig plånboken så jag handlade inte ett dugg :D Det är ju jätte bra eftersom jag ska spara pengar till min tatuering :) Som förhoppningsvis kommer finnas på min kropp så fortsom möjligt :D

One tree hill, var bra som vanligt :) Men det har gått utför efter säsong 6. Varken Payton eller Lucas är med längre så. Annars är det bra.

Favourit musik är fortfarande tAKiDA... 

Fortfarande lite träningsverk i axlar efter all afrikanskdans, men det blir väll säkert bra igen :D

Lite komiskt är att jag inte har hört en ända Lucia sång idag fast det är Lucia dagen idag. Får väll ta och pallra mig hem och sätta på lite julmusik så jag får lite stämning...

// En trött Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0