Kosta vad de kosta vill.

302. Hur mycket pengar och tid lägger du ner på din hobby varje månad i snitt?

*Teckna ca 0 kr i månaden, då jag har det mesta hemma. Men skulle man slå ut kostnaden på ett år så kanske 100 kr månaden.

*Historisk återskapning det är svårt att säga en summa i månaden då jag enbart handlat för detta vid ett tillfälle men även detta utslaget per månad kanske runt 150-200 kr i månaden. Det beror också på vad man köper. Senast fick jag en sax som kommer att användas till detta. Ska skapa mina egna dekorationer till mitt kommande skärp är tanken (kommer kosta några kronor om inte en massa tid.)

*Inreda/mublera, detta kan bli dyrt om man inte använder det som man har hemma vilket jag brukar göra så säg uträknat per månad kanske 100 kr i vanliga fall, nu när man har flyttat så blir det aningens mer då det är så mycket som ska fixas osv. Det blir lite som Pippi Långstrump säger ”Man tager vad man haver” eller rättare sagt som Astrid Lindgren skrev.

*Geocaching 0kr i månaden, men då jag har ett premium konto så blir det väll ca 39 kr månaden eller något (minns inte kostnaden per år, men på ett ungefär)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0