Godmorgon 11/10

Godmorgon allihopa, det är lördag och jag är uppe innan sju, har nu varit vaken ungefär en timme och klockan slog precis sju för en minut sedan. 
 
Idag har jag inte allt för många planer, jag ska kolla på One Tree Hill, äta frukost (någongång) och jag ska spela dataspel. Det är länge sedan jag tog en riktigt lugn helg, visserligen var det en rätt lugn helg förra helgen också, men det är inte samma sak att slöa hemma framför datorn som det är att arrangera en fest. Å ja det var fest i förra helgen super mysigt hade vi, många trevliga människor var på plats och det blev lugnare än vad jag hade trott. :) Festen var tillägnad tre födelsedagsbarn (jag ett av de) och vår inflyttningsfest var också inbakad. Vet inte vad mer jag ska säga om saken...
 
Men nu ska jag sätta mig å se lite One Tree Hill (favoritserie inte nummer 1 men är med i top10). Ni får alla ha en bra dag kramar.
 
Bild tagen när vi lekte burken/dunken (alla säger olika om denna lek), jag står nu och är dommare då jag ansåg att efter en vinst så behövde jag inte vara med mer. Å ja sökaren hittade mig inte å jag dunkade mig själv som sista man så jag vann :)
 
Linneservetterna som var en del av festens dukning (Det enda som var på bordet när gästerna skulle äta, ta själv mat här.) Servettringarna är luffarslöjd som jag satt och gjorde på luffarslödskursen här om veckan. :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0