Slutet för bloggen?

Min aktivitet på bloggen de senaste veckorna har varit noll, jag vet. Jag har egentligen inte bra förklaring till varför, för jag har haft tid. Men tror det beror på att jag inte haft inspirationen och vetat vad jag velat skriva. Känns som när jag har lite att göra med skolarbetet så vet jag inte alls vad jag ska göra. 
 
Och självklart har jag inte fotat något heller under dessa veckor. Men två bilder har det blivit :) 
 
Bio igår med P :) Vi såg RoboCop den var riktigt bra :) Har ni inte sätt den boka in en biokväll och se den!!!'
 
Det har även blivit Firefly spelande under denna period. Svårt att förklara spelet mer än att man ska skaffa sig en besättning, hitta jobb och flyga iväg med rymndskeppet man har. På bilden har jag rymndskeppet Bonanza. 
 
Får se hur länge bloggen kommer vara uppe. Har två veckors bloggutmaning att köra...
Om ni som läsare vill att jag ska fortsätta skriva så får ni hjälpa mig med tips på vad jag kan skriva om. Annars kommer jag bara skriva ströinlägg lite nu och då framöver.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0