Kanelbullens dag

Godmorgon allihopa :)
 
Hoppas ni har en bra morgon. Min blev rätt lugnt frukost och ett avsnitt Gossip Girl. Nu ska jag göra mig i ordning för att gå till skolan för en heldag. Inte ofta jag går hela dagen men ibland så händer det. Men om ni lagt märke till det går jag upp i tid varje dag oavsett om jag har lektioner eller inte. 
 
När jag kommer hem så är det helg :) Och för att "fira" kanelbullens dag så blir det helt klart en kanelbulle av något slag. Tror inte att det blir hembakat, men man vet aldrig. Man ska ha orken för det också. 
 
 
Hittade ingen bild på kanelbullar bland alla mina bilder så fick bli att låna en.
 
Ni får alla ha en bra dag så hörs vi senare 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0