Regn

Regnet det bara vräker ner. 
 
Det kan vara bra när jag ändå inte ska göra så mycket mer än att plugga och se på film. Har hunnit läsa lite kurslitteratur, har ett gäng sagor som ska bli lästa innan gruppchatt och uppgiften ska in. Vill gärna vara klar innan chatten så jag har lite extra tid till uppgiften och inte bara behöva läsa konstant fram tills den ska in. Utan bara sitta och skriva den sedan. Och vissa filmer ingår faktiskt i kurslitteraturen :) Mest skräckfilmer men ändå ;)
 
Berättade jag det igår?? Alltså att jag är godkänd på senaste kursen :) Då är allt klart inför nästa kurs och jag får alltså gå den :) Åka till Indonesien, jag läääääängtar så :) Men väldigt skönt att veta att jag inte har omtenta i denna kurs i augusti :)
 
Nu blir det antagligen att läsa kurslitteratur.
 
Vi hörs
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0