Klockan 4

Ja jag skulle väll skrivit detta inlägg runt fem tiden i morse men jag orkade inte. Någon gång efter fyra vaknar jag av att grannarna nedanför sitter och pratar. Ja de får gärna sitta och prata för mig, men inte skrika!!! Jag kunde i alla fall inte somna om tyvärr. Så jag har varit uppe sedan fem i morse någon gång.
 
Nu börjar jag bli trött, snart krypa ner i sängen och sova. Antagligen blir det att läsa lite bok också (om jag orkar).
 
Idag gick jag ner på stan med P, vi gick runt och kollade lite överallt. Gör ett blogginlägg imorgon över det jag köpte. Nu orkar jag inte vara duktig å ta kort. 
 
Men hoppas ni sover gott inatt kramar.
 
Gjorde min första fiskbensfläta i morse då jag var som piggast :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0