Sims

Idag har det blivit städning, tvättning och promenad. Nu sitter jag och spelar lite sims 3. Det är skönt att inte behöva tänka på plugget just nu :) Inte än på några dagar ska jag tänka på det faktiskt. Någon gång måste jag väll börja tänka på det också. Men inte nu.

Imorgon åker jag till Ramsjö för att spendera sista tiden av sommaren där och va med min familj. Kan bli lite dåligt med bloggande men jag ska försöka vara duktig och skriva några inlägg. Förhoppningsvis minst ett om dagen, men jag kan inget lova.

Som sagt nu är det sims på schemat. De två simmarna som ni ser på bilden är de jag spelar med just nu. De är på universitetet och studerar forskning och medicin. Duktiga studenter också :) Får ursäkta om bilden ser konstig ut. Tagen med mobilen.

Och jag vill säga hej till nya läsare. :) Ser ut som att jag fått några fler. :)

//Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0