Game

Oj vad mycket klockan han bli. Jag sa för mig själv förut att jag skulle skriva minst ett inlägg om dagen hela augusti och idag höll jag på att förstöra detta. Jag kan väll inte säga att jag har något intressant att skriva om idag tyvärr.

Blev inget pluggat på förmiddagen som jag hade tänkt jag såg istället klart filmen "allt en tjej vill ha" som jag började se igår kväll. Och på eftermiddagen blev det spela några spel med två vänner :)

Självklart har jag geocachat idag också. Fann gömma rätt fort för att vara en ute i skogen. :)

Nu ska jag sova, om det inte varit för att jag hittade filmen "princess" som gjorde att jag fastnade framför netflix en stund hade jag sovit för en bra stund sedan. Men då hade ni inte fått läsa detta låååång dragna inlägg.

Men natti natt puss och kram Jasmine

Ps. Bjuder på en bild på mitt rum, ni ska få se mer i ett inlägg "om mig" när det handlar om min lägenhet/rum ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0