Godmorgon

Åååh, säger jag bara. Idag är kroppen stel som tusan. Både rygg slutet och uppe i nacken är jag stel. Tror det var länge sedan man använde dessa muskler. Iaf på det sättet som igår, med massa dans. Om inte annat var jag lycklig som tusan igår :) 
 
Idag blir det att göra lite småsaker som står på listan ska försöka pricka av:
* Fixa en spotify lista till styrketräning
* Lägga till några bilder på fotoväggen (ni får se resultatet såklart)
* Göra lite instuderingsfrågor
* Testa programmet DIAlux
* Bestämma hur jag ska göra min receptpärm
* Fixa med "min bok" 
* Fixa designen på bloggen. 
* Rengöra smycken
 
Oj, detta är önsketänkande ser jag. Det var en hel del men det måste ju inte bli klart idag. Har ju lång tid på mig att göra flera av dessa grejer
 
"Min bok" är ett fotoalbum som jag fick av min fantastiska vän Sofie :) Som jag sätter in saker som gör mig glad och bilder lite allt möjligt lite som en ego bok. Ja jag kan vara lite ego ibland ;) Jag verkligen älskar att sitta och pyssla med den, men har inte så ofta något att sätta in. Men lite nu och då. Tack Sofie att jag fick denna :)
 
Ne jag ska väll börja med allt så jag kommer någon vart idag. 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0