Filmer och böcker

Usch jag skulle inte kollat hur många filmer och böcker jag har som jag inte kollat/läst. Det var ett gäng. Bland böckerna har jag lånat fyra stycken av en vän, men resten äger jag ju själv och aldrig läst. Det märks att den mesta tiden man läser om dagarna går till kurslitteratur. 
 
Bland filmerna är det iaf två kanske fler som jag har sätt men inte kan säga att jag vet vad de handlar om. Det är väll sådanna filmer jag gjort något annat samtidigt som jag kollat på de. 
 
Nu ska jag ta och bara ta det lugnt fram tills halv nio då det är frukost :)
 
Å ja jag har fast and Furious 5 också men den har jag faktiskt sätt :P
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0